Ont i huvudet

Har så jävla ont i huvudet! Vet inte vart jag ska ta vägen! Kom precis hem, och hjärtat ligger och sover :S. Han är så söt när han kryper ihop i fosterställning och bara ligger där. Ibland när jag inte kan sova så brukar jag sitta och kolla på fredrik när han sover. Hihi ganska creapy för honom med en stirrande galning lixom men han är ju för söt! Ibland ser jag honom till och med som min lilla bebis, han ser ju näästan ut som en. Fast så fort han öppnar munnen så är jag tillbaka i verkligheten jag menar what the fuck? kan bebisar ha så där mörk manlig  röst? :O Fan fredrik tack för att du förstörde allt! Men jag älskar dig ändå♥
Nu ska jag nog bädda ner mig i sängen och kolla på film tror jag. Har varit en sjukt jobbig dag idag! även fast jag sov den mesta tiden på dygnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0