Äntligen heelg!

Gick upp lite efter 5 både torsdag och Fredag. Har verkligen stressat sönder dem dagarna och jobbade hela 7 timmar igår vilket är ganska mycket för att va mig ;) Så igår var jag verkligen heelt slut! Efter att jag slutat runt 17.20 så gick jag och mamma och handlade en massa. Fredrik mötte upp oss på vägen och hjälpte till och bära. När vi kom hem till mig så gick mamma och Sodan ut och åt middag medan jag fixade till vår Fredags middag och en massa snax inför Idol. Fredrik somnade i min nya säng som han för övrigt älskade (trodde han skulle gnälla som vanligt) Men fick dra upp honnom för att se Idol iallafall. Så vi hade en sjukt slapp Fredag och nu har han precis gått hemåt. Vid 16.30 så ska jag möta upp Sofia och Fredrik. Vi tre ska dra till HeronCity för att äta middag innan vi sedan möter upp mamma och Isam för att kolla på Paranormal Activity 3. Sofia har ju aldrig varit på bio på Heron förut så idag blir ju första gången för henne hihi ;)
Men jag ska strax upp ur sängen mamma fick gå ut med Mona själv XD ska lägga mig i ett bad, sätta i en avokadoansiktsmask som jag handlade igår och tvätta håret. Känns som att jag måste städa mitt rum lite också, ska damsugas och plockas undan. Vill ju ha det städat nu! :)
Pusss
hihi kan ni se en skymt av min skohylla ;) behöver dock tre par skor till för att göra den fullständig :) Men det ska nog inte vara några problem att fixa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0