En jävla massa håltimmar

Har en Pianolektion om ungefär 40 minuter. Efter den så har jag ytterligare rast i en timme innan kör och ensambel. Har hunnit plugga kuhi en timme idag redan så tänkte gå igenom matten efter pianot. Känns verkligen som att dagarna går så jäävla segt när man har en lektion en timmes rast en lektion en till timmes rast ja ni fattar. Är inte på det bästa humöret idag heller, har faktiskt varit på sjukt dåligt humör sedan igår kväll! Blir så jävla trött på folk alltså! Önskar jag var så självständig som jag var för kanske två år sedan, då älskade jag stunder för mig själv ibland då jag bara tog det lugnt. Idag är det helt annurlunda, jag får panik av att vara själv trots att det är en vanlig kväll i veckan. Blir så fruktansvärt uttråkad av att bara sitta vid datorn i sängen en hel kväll trots att jag kanske inte orkar göra så mycket mer. what a fuck is wrong with me???
Nej måste överleva dagen...
Puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0