Homie

Jag vet inte riktigt var jag ska börja! Det här har nog varit en av de värsta dagarna i mitt liv! Har aldrig varit så sur, irriterad eller kännt mig så förudmjukad i hela mitt liv. Idag är en sån där dag när absolut vad som helst kan hända! Mestadels negativt dåra eftersom dagen har varit totalt upp och ner vänd sedan klockan 00.01 inatt. Hela dagen har varit en riktig mardröm som bara blivit värre och värre och jag till och med grät på vägen hem från tunnelbanan. Tack gode gud att det är jullov snart! Ser inte fram emot nästa termin! Funderar på att hoppa av?, byta skola men vill ju inte gå om. Idag var det droppen, kändes som att få en laptop smackad i facet med! har aldrig på riktigt ALDRIG varit så frustrerad som jag var idag och fortfarande är! Är nästan rädd för att gå ut rädd för att prata med folk idag just för att jag inte vet vad som kommer hända här näst. Dagen har varit obeskrivlig! Nu är det helg, en freezone bort om allt annat! Jag säger bara hej då skolan och hallå absolut! make my fucking weekend så att jag överlever i ett och ett halvt år till sen ska jag ALDRIG sätta min fot i en skola igen! TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0