Lagar mat...

Känner mig asduktig har sökt 7 jobb idag :)) Men sedan om jag tror att jag får något är en annan femma.  Men den här måndagen har fortfarande varit en jävla skit dag! Mötte upp Fredrik vid 11.00 i liljeholmen vi gick hem till honom och åt Pizza till lunch och kollade film. Det slutade med att vi båda somnade och jag vaknade någon timme senare . Vid 16.00 tiden gick jag och Fredrik till ICA och handlade hem lite grejor då mamma är sjuk :( Så nu ligger potatisarna på kokning och jag tar det bara lugnt...
Tänkte lägga en ansiktsmask ikväll också och lägga mig i badet fasar över morgondagens skola usch!
Puss på er!
Min älskade Fredrik! Vad som än händer så kommer han alltid vara min lilla gulleplutt :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0