MysFredag

Var ute och träffade Tommy och en Fredrk nyss (känner inte honom) fan vad alla ska heta Fredrik! Vi gick runt och pratade lite och Tommy slängde in mig i en stooor fet lövhög som han krattat ihop på jobbet haha men efter ett tag var jag tvungen att gå hemåt då jag har en pizza som jäser. Killarna skulle in till stan och festa eftersom Jacob fyllde 18 för några dagar sedan. Fan min ålder -.- Men jag gick glatt hemåt och gjorde klart min Pizza.  Om ca tio minuter börjar idol så då ska jag äta hembakad pizza och bara softa! Ta ett varmtbad, noppa brynen och lite sånt! Riktig mysfredag faktiskt :) Måste ju ladda upp för imorgon ;)
lade på en lermask! så uppfriskande!
Ps fiskmåsar Halloween var inte alls förra veckan ;) Imåndags var det Amerikans halloween och IDAG är det allahelgonahelgen dvs av måånga källor så är det faktiskt svenska Halloween IDAG sötisar! Fast vi har festen imorgon då det passade oss bättre no big deal ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0