Operation idag

Gaaah kom på att S gjorde sin bröstoperation idag vid 11.00 tiden. Tvingade Fredde ringa henne och kolla hur allt hade gått och det hade gått bra fast hon hade dock skiiit ont! Fast hon sa även att det lätt är värt smärtan vilket jag kan tänka mig! Hon skulle höra av sig mer sen när hon kommit hem! Men nu känner jag bara hur avundsjukan väller i hela kroppen hehe nej men nu är det lixom helt klart för henne, som vi har pratat om operationerna om längtan osv nu är hon lixom klar medan jag snorungen måste vänta ett helt år till för att jag inte har åldern inne :( Ååhh kommer bara längta ännu mer när jag ser hennes resultat sen också! FanFanFanFan kan inte tiden bara gå? Jag vill va 18 NU TACK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0