Sista pianolektionen för iår

Sprang förbi Euronails i Skäris idag för att boka en tid så fort som möjligt. Dem hade tider redan ikväll men på Onsdag kommer ju studiebidraget så då klockan 17.45 så ska jag gå göra mina första akrylnaglar på salong :) Var ju egentligen meningen att jag bara skulle fylla i mina egna först men dem gick av en efter en typ förra veckan? fan... Men så nu jävlar sista delen av året och en bit in på Januari ska jag ha naglarna innan jag åter tar bort dem.
Efter i Maj så har jag inga fler pianolektioner då jag valt att ta det åt sidan och satsar mer på sången (okej jag sög på det kanske därför) Nej men så då tänker jag regelbundet gå göra mina naglar :) Så vi får se vad jag tycker om Euronails, har sett mammas kompis som gjort naglarna där och dem var skit snygga verkligen dock så var personalen ganska dryga. Jaja jag kommer säkert också uppfattas som dryg en Onsdagskväll efter mötet med Gloria XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0