Smink och lite till

Nu är jag åtminstone nyduschad och sminkad. Hade tänkt följa med mamma och Alex på ett möte, på till banken och sedan gå till apoteket och handla neutrogenan. Men där vart allting pannkaka så jag satt här på Fredriks säng nyfixad och ingenting att göra. Men fick tag på Tommy och Fredrik N så om någon timme ska jag hänga med dem och bowla lite och efter det chilla ute bara. Känner kanske inte att jag riktigt orkar bowla när jag precis varit sjuk och så men jag sitter där och kollar på och försöker se allmänt söt ut -.-
Då har jag åtminstone någonting att göra istället för att bara sitta här

Kommentarer
Postat av: steffie

har frågestund på bloggen nu <3

2011-11-10 @ 17:11:49
URL: http://finastesteffie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet inte men ska vi byta tsm ? handel ? ska kolla imorgon vad den heter men undrar om det går att hoppa in nu i 2an :P

2011-11-10 @ 18:57:32
URL: http://naavidaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0