Stressad?

Borde jag ju egentligen inte vara eftersom jag bara legat hemma nu i fyra dagar och tillfrisknat! Men nu när jag är inne på fjärde dagen så mår jag inte alls bra! Har som sagt lite sömnproblem till och från och nu är det tillbaka igen och jag blir då en lättsovare som knabbt kan somna in, vaknar 5 på morgonen pigg, och stör mig på nästan obefintligt oljud. Känner hur stressen bara väller över mig när jag nästan missat en hel veckas skola pga av halsen! Vet hur mycket jag har att ta igen men vet inte hur jag ska orka? ska försöka pallra mig till skolan imorgon och kolla läget samt lämna in lite grejor. Jag vet att jag egentligen inte borde känna sån stress eftersom jag faktiskt är/varit sjuk det är ju hur många som helst som råkat ut för virus i höst? Jag har fått konstiga och mycket finnar i ansiktet, jag rengör, smörjer in och använder ansiktsmask men de vill inte ge sig! När jag duschar så tappar jag ganska stora delar hår och jag behöver bara dra igenom håre för att mer än 5 hårstrån ska gå av! Usch det känns inte alls bra! Vet att jag måste ta tag i allt! Knabbt duschat på tre dagar lixom? Bara legat och hostat, hostat och druckit te! Så nu har jag tagit en låång varm dusch, smörjt in facet med neutrogena, smörjt in kroppen med en body butter, serumbehandlat naglarna, rakat benen och satt i silikondroppar i håret. Känner mig SÅ mycket frächare! Men fortfarande orolig över mitt hår och hy. Ska gå ner till skäris snabbt och köpa en egen neutrogena face mask 2 in 1 för att smörja in ansiktet med vaarje dag! Just nu använer jag Fredriks lite till och från. Ska även börja äta mina B-vitaminer igen morgon och kväll. Fan vill ju inte bli helt hårlös lixom? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0