Tröttis..

Ne nu har jag och Alex hängt på Ikea liite för länge idag! Och resten av dagen har jag vilat och försökt bli frisk. Imorgon är det skola som vanligt känns konstigt har inte varit där på två veckor nu dvs innan lovet! Oh än är jag inte helt frisk desutom :O Nåja imorgon ska jag och Alex iväg till Ikea och Jysk. Sofia hänger förmodligen med också och hjälper oss att bära hem den nya fräscha 120cm sängen och en ny möbel från expedit. Efter det så ska jag och Navida till Gymmet här i centrum och bara kolla läget! Åh är taggad på det nya rummet nu! Fick med mig en klädhängare (vet ni hur länge jag velat ha en) kanske inte så super snyggt men ser faktiskt kläder lätt som en dekoration och min vita expedit hylla ska endast bestå av skor från och med nu :) iiihh imorgon ska det sista fixas :) Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0