Alone

Önskar att jag hade sån här lust till att blogga heela tiden! Älskar när bloggen utvecklas och inläggen bara rullar in! Men kan ju bero på att jag känner mig lagom ensam ikväll...Kom hem från skolan och fikade lite, började plugga svenska, åt middag och allt det där. Vid 19.00 skulle jag till Navida men vi tar det imorgon istället, så när vi kastat sopor så tog jag en promenad samlade tankarna och ringde Sofia och pratade en stund. Nu sitter jag här hemma alldeles uttråkad! Ringde upp Fredrik också men han verkade inte vilja prata, Tommy har inte messat på hela dagen. Vad är det här? Känner mig totalt forever alone x)
Ibland känner jag själv att jag bara vill vara ensam för mig själv men konstigt nog inte idag! När jag vill vara ensam ta det lugnt och bara tänka ja då vill alla träffas och smsen kommer en efter en tills jag blir galen. Nu när jag är så utråkad så är mobilskärmen ständigt svart känns det som och jag sitter här hemma och bara tråkar. Viste redan igår natt att denna dag skulle bli helvete. Imorgon blir en bättre dag! Det ska jag se till! Då ska jag vara PIGG i skolan, fräsh & fixad, sola med Navida, ha utvecklingssamtal och beställa en jävla massa smink från elf.se behöver ju som sagt smink från grunden!
FML ibland asså hata måndagar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0