Älsklingar

Glöm mulberry väskan som jag har visat i en del inlägg nu, såg den live på NK för någon helg sen och nejnejnej fastnade inte alls för den som jag borde gjort! Så nu har jag spanat in två nya godingar som SNART ska bli mina! Åh okejkanske inte så snart men förhoppningsvis efter jul!
Ett par louboutins by him self! Så classy en ändå stilrent. den röda sulan gör ju hela skon och jag kommer kunna ha dem svarta pumpsen till både fest och vardag! Längtar tills dem blir mina mina MINA!!! Detta blir isånnafall mina första svarta pumps tror jag? ganska skumt men! Hittade för en gångs skull en svensk sida som säljer dem här, och vist har dem sitt pris men även sin skönhet!
Hittade även ett par blåa pumps från YSL
Som även fanns i vit mocka! Asså åååhhh kära shejk var är du?? nej men sparar jag det jag jobbat under två helger så har jag råd med dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0