Ett till helgjobb

Mamma ringde mig vid 8.00 tiden och sa att en gamal kompis till henne ringt angående en Pizzeria han startat. Han behöver nu en kassörska, som tar emot beställningar, svarar i telefon osv. Jag är självklart in to it så mamma ska ringa honom ikväll och prata med honom! Hoppas verkligen att jag får jobbet för då har jag ju ännu ett helg jobb när apg inte hör av sig vilket dem ju inte gör varje helg. Hoppas HOPPAS!
Nackdelar - jobbar varje helg i stort sett
Fördelar - Cashflow!!!
Herrigud med mina anställningar på Backupevent, och APg så blir det här ju mitt tredje jobb :O Fast iförsig så är det ju extrajobb hela bunten så får ju inte jobba hela tiden ändå.
Fast ingenting är ju säkert än men får hoppas att han inte hittar någon annan under dagen idag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0