High on life...

Kryssningen vart jätte bra verkligen! Ganska tråkig båt SiljaLine Galaxy och fel folk ombord men annars så var det jätte mysigt! Igår kom jag hem vid 18.30 tiden och hoppade direkt in i duschen. Vid 21.00 så Mötte jag och Alex upp Elgeryd, Tommy och Jakob. Vi satt och chillade lite samt gick runt en heel del. Jag som är förkyld kände hur jag bara mådde sämre och sämre. Tror att vi gick runt och pratade i kanske tre timmar, för när killarna skulle iväg till Statoil så gick jag hemåt så fort jag kunde. Vid tolv var jag hemma och då var in hals verkligen hemsk det rev till av bara minsta ljud, så jag kokade te och bara tog det lugnt. vid 1.30 tiden ringde Fredrik mig för att kolla hur jag mådde i och med att jag just då låg och frös med feber i sängen som kom han över med vicks halstabletter och sov över. Fan va halstabletterna gjorde skillnad! Sov som en stock i tio timmar vilket verkligen behövdes!

NU ska jag och mamma strax gå handla Tacos och glass för vid 18.00 tiden kommer Elgeryd hit och äter middag har vi bestämt. :)
Puss på er

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0