Måndag

Godmorgon på er! Gud vilken helg det varit, allt från sena utekvällar till 24 timmars krysnningar, till middag med Fredrik och Fredrik haha!
Jag och Fredrik skulle verkligen behöva rensa våra kompisar! Efter att Fredrik blev totaldissad igår så bjöd jag över honom hit istället! Så vi tre satt vid mitt köksbord och chillade fram till 22.00 tiden igår kväll då dem började gå hemåt. Då bytte jag ut det sällskapet mot en jävla massa babbel med Tommy i tele i kanske 1 och en halv timme tills det bröts av dålig mottagning....
Jaja livet är hårt somsagt inte alls frisk snarare sjukare men behöver verkligen närvaron på MuKon!
Fan....
Löshåret har åkt av så har kanske 20 % hår kvar på huvudet xD men det funkar ska ALDRIG ALDRIG sätta i löshår som sitter i hela tiden imitt hår! Ska köpa klipps och bara ha vid speciella tillfällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0