Marshing for life

Fyfan vilken dag det var igår! Började skolan vid 9.40 och slutade 15.20. Under den tiden så hann jag tappa bort min mobil för att sedan hitta den på expeditionen, springa till gallerian under håltimmarna och köpa min vinterjacka och halsduk. Efter skolan mötte jag upp Sofia i centralen för lite mer shopping. Vi var bla på NK för att testa min pälsmössa en gång till och tro mig Sofia älskade den lika mycket som jag! Vi tog en sväng förbi Donken också för att käka lunch/middag innan vi fortsatte stadsvandringen. Efter shoppingen då jag även hittat nya vantar så mötte vi upp Navida i Hornstull och Solade i 15 minuter, sedan var det dags för mig att dra mot StEriksplan för Marshing for Life showen med Hadyia och Vagge! Hade som sagt inga förväntningar, var ganska sur på att alla de skolorna fick sjunga med MÅNS, MÅNS? Men idag när vi har konsert så är måns inte med :( Det var en tre timmars konsert men fyfan va kul det var, en jävla upplevelse alltså och jag kan knabbt fatta att jag ska stå på den scenen imorgon och sjunga! Ser fram emot det som fan! Detta innbar alltså att jag var ute från 9.00 - 23.30 igår innan jag tillslut kom hem och deckade! Idag blir en likadan dag, kommer vara hemma lika sent iallafall, men jag överlever! Klockan 15.00 kommer vi att vara på plats och öva, för att sedan börja allting klockan 19.30 som vanligt. Mamma bokade biljetter till henne Fredrik och pappa igår så lite åskådare får jag också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0