Min helg

Fredagen började ganska knasigt. Skulle iväg och hämta min bettskena på Odenplan men tunnelbanorna gick inte från rådhuset så det slutade med att jag och mamma promenderade ÄNDA till T-centralen...Det tog väll omkring två timmar att komma hem den dagen... När jag väl vart hemma så gick jag ner till Tommy och bara chillade under förmiddagen, åt middag osv innan vi började gå ned mot HeronCity. Vi såg filmen "Whats your number" som var hur rolig som helst! Hade verkligen inga förväntningar knabbt men den var jätte bra verkligen! Efter filmen så gick vi hem till honom igen och kollade på ännu mer film ända tills jag somnade.
Lördag morgon vid 10.00 så åkte jag och Tommy till Strängnes med hans brorsa, hans tjej och deras lilla bebis :). Tommy har typ hela sin släckt där så vi satt hemma hos hans mormor, åt mackor och spelade kort mestadels av dagen då vi inte gick runt på marknaden som finns där en gång om året. Vi gick runt och tro mig det var STORT. Vi handlade brända mandlar och bara gick runt! Spelade på lottor ( för en stor chokladkaka) och bara strosade runt mellan stånden. Skit mysigt verkligen!! Vid 18.00 tiden var vi tillbaka i Stockholm och vid 21.00 var vi hemma hos mig. Elgeryd och Fredrik kom över men vi satt mest och tråkade. Vad gör man egentligen när man har tråkigt? Jo mamma hade redan tagit några groggar från vår halloween vodka så vi tänkte att äsch Lördagen kan ju inte bli värre så vi satte oss i köket dunkade musik och krökade! När mamma drog ut och jag hade lägenheten själv så drog vi igång! All haloween dricka är nu slut men belive me jag fixar nytt ;) Trodde verkligen att det skulle bli så failat med jag och en massa killar. Men dem är mina homies lixom! Och det vart en grymt rolig fylla! Vi dunkade musik, pratade, ringde heta linjen osv dock så var dte mycket roligare än det lät dåra! Men iallafall så kom jag i säng vid kanske 5 tiden? Vaknade 8.00 med nackspärr och låg i sängen o chillade med Fredde och Tommy till 17.00 ungefär...Fan va bakis jag var! Men kul var det! Så söndagen togs det vääldigt lugnt på :)
Tack och hej! :)

Kommentarer
Postat av: Em.

sv. skönt att höra :)



allt bra med dig?



kramis

2011-10-11 @ 09:36:50
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/
Postat av: Diana

Vart köpte du din kamera och för hur mycket? :)

2011-10-11 @ 09:44:40
URL: http://dianajorringdiddi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0