Nyss beställt

Åh va onödigt det kändes! Jag som måste lägga pengar på så mycket just nu, bla på festen drickan utklädnaden, dekoration, löshår och allt smink från grunden. Men jag kunde verkligen inte låta bli när jag hittade dem ubersnygga skorna på nelly som desutom nu var på rea!
Fredde fick två par från armani..kände för att vara lite snäll han som ska köpa en ny mössa till mig lixom och inte vilken mössa som helst dessutom :)
Någonting jag verkligen är i behov av!!! torrschampo för oss mörkisar! av mitt förra torrschampo vart jag helt vit i hårbotten :/ såg nästan gråhårig ut...
Sist men inte minst dessa skönheter!!!
Får lite ångest men tänker positivt genom att tänka att jag ju precis fått ett fast jobb så rent tekniskt så har jag ju råd eller hur? :/ i slutändan alltså...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0