Skumt solarium?

Som sagt så åkte jag och mötte Fredrik för att köra en Happy hour på solariumet i Hornstull. Jag och Fredrik solade för två poletter var dvs 16 minuter. Jag satte mig upp i solariet efter mina 16 minuter men vet ni solariumet fortsatte ticka? så jag la mig ner och fortsatte sola tänkte att det kanske var en tid på 24 minuter som gällde. Men icke efter 24 minuter fortsatte den åter ticka så jag satte mig upp och messade Fredrik att han skulle komma in till mig. När jag legat där i 30 minuter så fortsatte den att ticka???? Jag blev lite rädd och tog på mig kläderna och gick därifrån haha har aldrig varit med om något sådant undra hur länge den fortsatte att vara på? Ville inte stanna längre eftersom jag då förmodligen blivit helt bränd?
Efter Solandet så åkte Fredrik och gymmade så jag tog en tripp till Navida och vi pratade om allt mellan himmel och jord gud va tiden går fort när man bara sitter och pratar! grymt uppskattat!! Men efter ett tag var jag tvungen att möta Fredrik i centrum för att handla mat och snax till ikväll, så nu sitter vi och har en ugnspannkaka i ugnen. Det blir väll idol snart också. Denna Fredag vart kanske inte riktigt som planerat men att bara vara hemma någon gång är ju också bra!
Nelly paketet som äntligen kommit! Hämtas ut på Måndag!
Jag blev irriterad på Fredde för att han pratade för mycket och satte en tvättkorg över honom...
Har lärt Fredrik älska naturgodis tror att detta är min 7de påse den här veckan eller nått! Älska!
Fredrik gör ugnspannkaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0