Tycker synd om mig själv

Satt och råpluggade Kulturhistoria från 12.00-14.00. Vid 14.00 orkade jag verkligen inte mer och la mig i sängen och läste lite istället. Somnade ganska fort, och drömde en del as skumma drömmar, vaknade till, somnade om, drömde lite fler skumma drömmar och vaknade upp med en jävla ångest klockan 19.20?? Så nu har jag tagit ett varmt bad (inte bra ) smörjt in mig och druckit varm choklad. Får se var resten av kvällen tar mig men antar att jag blir hemma imorgon med ingen ide att må såhär hela jävla tiden ...
Ja såhär går det när man åker på kryssning, springer ute och skiter i att vila när man är sjuk. Man blir lixom aldrig frisk! Skolmässigt så pluggar jag ju in det mesta hemma så att jag inte kommer efter! Vägrar låta de bli som i ettan då jag var tvungen att hoppa av matte B för att ta igen saker och ting jag missat! Som sagt i tvåan ska jag ju va pluggis!!! en positiv sak by the way så börjar rösten bli bättre, men dock inte snuvan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra gumman krya på dig :) vi måste höras snart<3

2011-10-05 @ 00:00:57
URL: http://naavidaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0