Vilken dag!

Verkligen en oplanerad Lördag, hade inte ens tänkt vara hemma idag förens mamma messade och ville ha sällskap nu på kvällen. Så strax så kommer Navida Fredrik och Fredrik ganska spontant hit och så får vi se vad kvällen har att erbjuda. Var trött på att se ut som en crackknarkad pundare också så nu har jag sminkat mig med det lilla smink jag äger och kolla man kan ju tro att jag tillhör familjen simpsons? kan man bli gulare och bilderna är inte ens redigerade :O Åhh nu vill jag att mina produkter levereras nu nu nu nu!!!
Så himla katastrof?? okej måste blivit något fel med blixten för så här farligt är det väll inte? :(
Nä nu ska jag in på nelly och kolla in skooor typ det ända jag shoppar från sidan. beställde ju en pennkjol och en klänning för ett tag sen och fyfan det beställer jag inte från nätet mer, jag är en måste testa alldeles för kräsen människa. men skor däremot är jag mycket nöjd med från sidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0