Vinterjackan

Ska strax iväg på en viktig grej men vid 9.15 tiden så följde Fredrik med mig ner till tandläkaren en snabis. Efter det så åt vi frukost på donken samt gick runt och kollade runt lite inför halloween festen. Hittade även min efterlängtade vinterjacka!!
Bilden är väldigt orättvis tycker jag då den satt så jävla bra på! Gav mig allt jag ville ha genom att den går att dra in i midjan, är smal och formar sig snyggt efter min kropp. Satt som ett smäck alltså! Har redan pratat med mamma så nu väntar bara inköpsdagen. Har ju letat efter en vinterjacka nu som en galning och provat det ena och det andra men aldrig blivit så nöjd som med den här. Inte ens när jag var på NK och provade boomerangen! Dock är jag lite besviken på färgerna....så vi får se hur jag tänker där. Jackan finns på MQ och kostar 1699kr dvs även ett sjukt bra pris på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0