Chill och dålig uppdatering

Vilken sjuk helg det har varit, har jobbat fredag, lördag och söndag :O Men han med lite chill i Lördags också så att det händer någonting kul. Är mörkbrunett nu också eller svarthårig för tillfället men det bleks väll ut! Nåja jag är iallafall sjukt nöjd med färgen. så imorgon efter skolan så åker jag in till hötorget och köper mitt löshår som Navida ska hjälpa mig att sy in på Onsdag.
Glömde min usb kabel hos Fredrik så ni får vänta med bilder till imorgon. Har ju flyttat hem till mamma igen och det är sjutk va tråkigt man har här :O
 
Jag kommer aaaaldrig i hela mitt liv bli blond igen! trivs så sjukt mycket bättre i mörka färger :) btw så färgade jag freddes hår också! Det vart finare än jag hade trott faktiskt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0