Fan va det kliar

Trodde bara att isydda hårtrenser skulle klia första dagarna? fan va det ska klia hela tiden! Känns som att jag nästan kliat sönder raderna snart! men har läst att en av nackdelarna med isytt löshår är just klådan :( så i helgen så ska jag gå köpa Lim på TajMahal och kolla om jag kan få ur det här håret och eventuellt limma fast det istället eller stå ut (för så farligt är det ju faktiskt inte) i kanske två månader till tills det är dags att köpa nytt hår? Vi får se vad som händer känner mig ganska kluven faktiskt typ ska jag ha kvar det? ska jag limma istället men tänk om jag förstår håret när jag tar ut det, kan man ha dubellrader när man limmar?, ska jag bara vänta och limma i mitt nya hår istället?, ska jag bli ljushårg? är sugen på en ny hårfärg men vafan jag har ju precis blivit mörkhårig men jag har redan tröttnat fan...
Har precis tagit ett bad så nu ska jag lägga mig ner och plugga företagsekonomi som jag har prov i på tisdag yey 55 sidor -.- bara att börja! Men först ska jag smörja in mig med body shops cocos smör ;)
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0