Godnatt gott folk...

Fredrik kom hit vid 19 tiden! Vi åt lite middag, poppade popkorn och kollade på IDOL. Orient Maraboun var ingenting att hänga i julgranen hihi! Men nu har Fredrik börjat gå hemåt och jag ska strax lägga mig i sängen och läsa Elsas Värld. Sotiris kom hit också och sydde på lite på den sista raden i håret. Det är skummt va känslig jag har blivit med löshåret den här gången, så fort det stramar till lite så tror jag att hela skiten ska lossna :S Så har suttigt och petat på den nedersta raden nu i två dagar och idag kände jag att det blivit som ett hål genom trensen. Men det är fixat nu som tur är!
Nu sitter det ordentligt fast igen :) Imorgon har jag en jobbig skoldag framför mig :S
börjar 9.40-10.40 GeMu 10.50-11.40 Gymma 12.00-15.20 skola 15.30 Möta fredde i Slussen åka till Grönan dem stänger ju snart så måste passa på på vardagarna när det är helt tomt där :P 18.00 Fotograferas!!! Så kul! Måste bara se till så att jag har kläder och smink klart då! Får se till att inte stanna på Grönan i mer än en timme ungefär. IIIHhh sen ska jag uppdatera headern med lite nya proffesionellare bilder också :) yeey!
Så rättare sagt så ser min Onsdag ut...
Skola
Gymma
Grönan
Fotograferas
Måste avboka mitt möte med Gloria hinner verkligen inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0