Mammas 40 års dag

Dagarna närmar sig..Den 29 September så fyller lilla mamsen 40 år! :O Oldie huh? Nåja idag när mamma och jag var nere hos Fredrik och fikade så planerade vi även hennes födelsedag lite. Så nu är biljetterna bokade för mig, fredrik, Freddes mamma, mormor, Alex, och Sotiris den 30 september en 24 timmars kryssning på Birka Paradise. Ser fram emot det fett! har inte varit på kryssning sedan 2008! det roliga är även att vi vaknar upp på båden den 1 oktober alltså på min och fredriks 13 månaders dag! Så vi får se vad vi hittar på hihi tänkte bla kolla upp spa avdelningen på båten kanske skulle vara något? :)
Jag älskar dig min lilla beeebiis!! (även fast du är en tråkpåse ibland x))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0