Mammas födelsedag

Fredrik gick nyss! Igår hade vi födelsedagsfika för Mamma som fyllde 40år Gud vilken oldie hon blivit! ;) Men hon gnäller hela tiden om att 40 är det nya 20 yeah right så säger alla...40 åringar ;)
Nåja det var mysigt och även Fredrik kom hit med en stor blomma och en askchoklad. Jag kämpade mig igenom kvällen med en maaassa avedon! Nu fan ska jag må någorlunda bra på kryssningen ikväll iallafall. Igår kväll satt jag och Fredrik och prata en massa och gud vad jag har saknat honom, han är en person som verkligen alltid kommer finnas i mitt hjärta! När alla hade gått så beställde vi en kebabtallrik att dela på och efter det så sov Fredrik över. Jag som legat och hostat och svurit hela natten! Nåja Fredrik Stannade hemma från skolan idag för att han ville vara med mig aaww så nu hela morgon har vi legat i sängen och spelat wordfeud genom mobilerna ända tills han var tvungen att gå. Men trots att vi träffas såhär ibland så är vi båda två med på att vi inte ska fortsätta något förhållande på ett tag pga en massa saker som kommer i klämm. Men vi får ju självklart se vad som händer med tiden....
Här är en målning som jag målade igår den är absolut inte klar men jag tror att helheten har kommit fram iallafall. Den föreställer mig och Fredrik i ett band som inte kan brytas genom att vi sitter fast i ett guldlås och håller i ett gemensamt hjärta. Ganska flummit men iallafall.
Nu ska jag gå bada, och torka håret efter det så går jag nermot Fredde för att hämta en massssa skor som jag haft där alldeles för länge nu , måste ju ha någnting på kryssningen:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

grym bild !!!

2011-10-02 @ 13:42:59
URL: http://naavidaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0