Nu dags för lite Elsas värld

Sen ska jag sova! Har tagit ett bad, smörjt in mig med mitt nya cocos smör, fönat håret, balsamerat håret osv. Så nu gör jag mig redo för en ganska jobbig skoldag imorgon. Vi körpå med SvenskaB, Företagsekonomi, pianoövning och sist men inte minst lite kultur historia på det ;)
Efter skolan så ska jag och navida åka och gymma! Vårt SATS medlemskap tar ju slut om typ två veckor och som sagt ÄNTLIGEN! NU måste jag bara planera lite så att jag börjar använda Aminas tränings Dvd också som jag fick av henne i sommras :)
weey bild chock!

Kommentarer
Postat av: Em.

åh älskar ditt hår :D

2011-09-13 @ 14:17:30
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0