Också lite bilder på det...

Som ni vet så öppnade vi varsin present vid tolvslaget och fredrik lilla hjärtat hade köpt en extra present då han råkat avslöja sin andra present genom att säga vad det var (?) Kan inte varit så snäll mot honom då jag blev gasnka besviken :( jag menar jag hade sett fram emot att få öppna paketet och se vad det är i. Men lilla fredrik kunde inte hålla tyst haha ;) Sötnosen gav mig det här kortet där det stod...
Sårat och sårat blev ju bara lite besviken inte sån stor grej men Fredrik ville iallafall gottgöra det :)
Fredrik fick en parfym av moi ;) från YSL :P
fredrik kör med barnsaken ni vet som man kastar ner klotet i x)
Saktidigt som han blir ganska uppägd ;) Aja vi körde 4 serier och det blev faktiskt 2/2 ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

GRATTIS! Är sjukt glad för eran skull! <3

2011-09-02 @ 10:34:13
URL: http://faakebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0