Rekord på dåliga dagar

Det här måste seriöst vara rekord på dåliga dagar
1. Mobilen stängdes av i natt och klockan stannade på 22 vilket betydde att alarmet inte ringde och jag kom upp försent.
2. Jag ställde om klockan enligt alex lur vilket var för tidigt så var tvungen att vänta på tuben i 15 min :O
3. Mina sms krånglar jag ser inte smsen jag får och dem jag skickar försvinner från chatten även fast de jag skickar till får dem....
4. Jag kom på att jag har samtal med Gloria idag från Ingenstans
5. Jag glömmer alla noter hemma (har bara musiklektioner idag) som piano, kör, sång osv UTAN noter även pennan ligger kvar hemma, hur ska jag nu plugga hade jag tänkt
6. Skoldagen är i 6 timmar varav 3 är med lektioner :S alltså 3 timmars håltimme....
7. Drömde värsta mardrömmen om Fredrik inatt vaknade vid 5.00 kunde inte somna låg vaken är svintrött idag (a)
Yey love my day...
gnällgnällgnäll thats my day bitches ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0