Sångsångsångsång

weey hela skolan ska delta i Marching for life i slutet av oktober i Philadelfiakyrkan på fridhemsplan. Star for life är en grupp där bla Måns Zelmerlöw är ambasadör (var bara tvungen att berätta det hihi) och dem kämpar mot aids och hiv i afrika. Så den 19-20 Oktober så kommer vi att uppträda en stoor kör med en massa olika artister bla Måns Zelmerlöq Molly Sandèn och folk som flyger hit från Sydafrika i och med Galan. Ska bli så otroligt kul men också sjukt mäktigt kan jag tänka mig! Tänk att jag ska stå på samma scen som dessa artister! Och förmedla en sån grej?! Nej ser starkt fram emot det!
Men nu ska jag fortsätta öva! Har mitt terminsprov imorgon där jag ska framföra Amors del ur operan Orfeus och Eurydike ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Carro, vart jobbar du nu? Vet du någonstans dom söker eller där det finns jobb? :)

Kraaam<3

2011-09-13 @ 15:43:11
URL: http://faakebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0