Söndag :/

Gick upp Precis! Ska ju vara på jobbet vid 12.00 idag och jag kan ju inte säga annat än att jag är otaggad! Får försöka tänka positivt nu under dagen....Igår kväll vid 20 tiden när alla kommit hem till mig så kollade vi på två filmer "not another teen movie" och "bröllopsduellen". När filmerna var slut så gick vi ner till Centrum för att lämna Sofia och mitt i allt så bestämmer sig Fredrik för att vi ska sova hemma hos honom istället..Så vi går hem till Fredrik men precis när jag klätt av mig så vill han hem till mig och sova igen..Alltså klockan 00.00 igår gick vi ner till centrum upp till Fredrik och ner till mig igen. Det vart en jävla promenad! Men lyckades iallafall att somna vid 03.00 tiden iallafall.
Ganska otaggad på allting just nu! Längtar tills på Fredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0