Vår nya hårfärg

Åh fan för att sova här hemma. Känns nästan som att jag får abstinensbesvär av att inte vara med fredrik, men jag får ta ett nikotinplåster (ringa honom) när det blir extra jobbigt! Sprang upp till honom efter skolan för att hämta kameran och noter som jag glömt där, och det slutade med att han följde med mig hem och ner till Centrum Jag, Fredrik och Alex. Vi åt lite på donken och killarna följde med mig och kollade in lite nya vinterjackor. En perfekt dag efter skolan helt enkelt :)
Här har ni oss med våra nya hårfärger!
Vi körde på två mörkbruna hårfärger från SYOSS. En och en halv till mig och en halv till Fredde♥
Nu har jag även klippt topparna ca 3-4cm också så nytt och fräsht känns det verkligen! Imorgon syr Navida in löshåret på mig :) Men hoppas hon blir frisk snart :( usch det är verkligen sjukling tider just nu! Krya på dig hjärtat!!!♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0