Ångestfylld dag

Mitt rum som ser ut som skit bokstavligt talat! Kläder ööverallt godispåsar, obäddad säng osv, men jag bara skjuter upp städningen! Idag har besvikelsen verkligen sköljt över mig! Det gjorde faktiskt grymt ont att inte få träffa Fredrik på hans 18års dag, men samtidigt är jag glad för hans skull. Hela dagen har varit totalt upp och ner, bestämt det ena, också blev det inte av, bestämt det andra och så blir inte det heller av. Det värsta av allt är att rosen kommer hinna torka innan han får den :( (det är ju bara att köpa en ny?) jag vet! Men har verkligen tagit åt mig av ALLt idag! Imorgon ska jag bara ta det lugnt och verkligen bara chilla! Ska städa mitt rum, och rensa allt! fixa en efterbliven påsklunch och bara ta det lugnt framför Tvn och tjocka! på kvällen så drar eventuellt jag och Sofia på bio! Får inte glömma Mr Elgeryd som inte har fått sin present än :O Perkele! Men nu finns den här färdig och klar att leveras :D Behöver verkligen en lugn dag fasten jag är så jäkla rastlös nu för tiden? På Tisdag hoppas jag verkligen att jag får träffa fredrik, men jag vågar knabbt hoppas på det :(
Jag och Fredde i Oktober förra året :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0