Det hände igen

<dont ask>
Ni anar inte hur viktigt det är att äta bra under en läkninsprocess, viste faktiskt inte att man påverkas så jävla hårt som jag har gjort. Gick upp vid tio imorse, duschade, gjorde mig iordning osv och glömde helt bort att äta -.- vid klockan 15 blev jag helt yr och illamåendet från igår kom tillbaka. Lyckligtvis förstod jag att mitt blodsocker var lågt och tvingade i mig te och mackor. Likt igår så gick illamåendet över på en gång nästan!
Nu ska jag fortsätta laga mat, äta och fixa mig lite och vid 19tiden ska jag möta upp Fredrik. Vi ska gå på bio och se Hungergames :)
Saker och ting går framåt :) saker och ting har verkligen förändrats på ganska kort tid. Jag viste det! Kände på mig att någonting var på gång! Nu har jag fått det bekräftat :)
Nej fyfan nu måste jag springa och fortsätta med biffarna! Idag blir det ostfyllda vitlöksbiffar med potatismos och tzatsiki! poor poor baby ;) xP
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0