Efter 10 dagar

Igår kväll vid 19.00 tiden gick jag ner till Fredrik för att ge honom hans "mini" present. Det var en ros, ett påskägg med hemligt innehåll ;) och ett fint 18års kort. Väldigt standard! Men den 2 Maj får han sin "stora" present vilket är en fotografering på Modelhouse där jag betalar hans bilder :) Trodde verkligen inte att han skulle gå med på en fotografering men han blev verkligen jätte taggad! :D Så det kommer bli kuuul! Så nu är jag på ett strålande humör (trots att jag varit sjukt bitter dem senaste dagarna) Kanske är det helt enkelt Fredriks förtjänst? Vi hade trots allt inte setts på 10 låånga dagar! hmm jag kanske är beroende av honom? :S detta kan nämligen verka som ett apstinensbesvär på "fredrik".
Nåja nu ska jag strax hoppa in i duschen och skölja av Ricinoljan, innan mitt möte med Gloria. När det är slut så ska jag möta upp Sofia och gå på bio och se American Pie! Väl efter filmen så ska jag möta upp två personer för ett glas vin! Så dagen är fullspäckad!
Hörs snart!
Puss!
suddig bild från min 18års fest...om 8 dagar beställer jag min efterlängtade dator! och det första jag kommer göra på den är att byta design på bloggen och börja blogga på riktigt igen iiih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0