Fredag och vilodagen för moi

Ställde klockan på 9.00 men vaknade redan strax innan 7 med en gigantisk huvudverk. När jag sedan skulle upp på riktigt så ilade huvudverken som fan, så jag stannar hemma och vilar idag! Det känns aningen bittert att alla har långhelger samtidigt som jag själv måste befinna mig i skolan imorgon -.-, var dem tvugna att sätta in en kördag under långhelgen? Men tacksamheten kanske kommer sedan till sommarlovet!
Nu ska jag strax upp och göra frukost! Har lyckats sova i 12 timmar inatt om man bortser från att jag vaknade vid 7.00.
Ska vila heela dagen fram tills det är dags för tatueringen!
Puss på er!
Orkade verkligen inte tända lampan -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0