Imorgon jävlar!

Imorgon blir en stressig dag och kommer nog vara helt död på kvällen! Kl 8.00 måste jag vara på eriksdhalsbadet för en simlektion! och efter den lektionen så har jag en lång håltimme, så då ska jag springa och köpa det sista till Sofia som fyller år imorgon! Måste "skapa" hennes present (visar den efteråt) och beställa min nya laptop! (har även börjat funta på en ny design till bloggen) Mitt i allting så har jag nationellaprov i engelska och en massa andra lektioner. Inte förens kl 17.00 slutar jag!! och då åker jag till Akalla för att äta middag hos Sofia samt ge henne sin present! Räknar med att vara hemma runt 21-22 heelt död! Sen är det ÄNTLIGEN fredag! Låt dagarna gå fort herrigud vad jag har att göra!!! -.-
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0