Kommer att bli en stammis

Kommer lätt att bli en stammis på Proforma clinic insåg jag nyss när jag kollade lite behandlingar som dem har! Men dock inget plastic fantastic är det tänkt utan jag är jätte inne på att göra en helkroppsvaxning (aj) i slutet av juni, så att jag slipper all benrakning och shit under sommaren. Så den 25 juni ska jag försöka få en tid till det, och jag ser INTE fram emot det!! Månaden därpå den 25 juli så ska jag boka tid så att jag hinner prova på 0.8ml juvaderm innan resan, får hitta en tid några dagar innan eftersom jag inte vill gå runt med blåmärken under resan! Samt en konsultation i september! Drar ju ut på tiden med den för att jag är jäkla nervös! Sjukt vad ont i magen jag får när jag ska ringa och boka tid! Har gjort upp värsta planerna fasten jag aldrig ens varit där! Så nu får vi verkligen hoppas att jag får ett trevligt bemöttande annars...ja då vet jag faktiskt inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0