Konsultation 23 april

Ringde upp akademiklinken för ett tag sedan och snacka om att jag va nervös! Fick världens sämsta tid också på Måndag 23 april klockan 14.40. Får se om jag får med mig någon annars bokar jag om tiden till ett senare tillfälle.
Nu startar jag en ny kategori på bloggen vid namn "Mina nya bröst" Är sjukt förväntansfull men även nervös! Det jobbiga är att det är omgivningen runt omkring som får mig så tveksam och förvirrad. - Ska du verkligen göra det? - du kommer tänka annurlunda när du blir äldre - tänk om du ångrar dig - riskerna? - det är ett stort beslut osv. jag vet! Såklart jag vet, jag har till och med redan varit på en konsultation när dem gick igenom allt sånt! Men jag förstår ju dem också på något sett! Jag vill inte bli någon plasticbimbo jag vill bara ha lite mer proportionalitet i kroppen! Jag tänker inte dra någon snyft historia om hur mycket jag hatar mina bröst och hur dåligt självförtroende jag har för så är inte fallet! jag gillar mina bröst dem är inte perfekta men dem funkar! Dock så passar dem inte till min kropp. Och det är jobbigt att inte kunna ha BH på sig utan att bygeln lyfter sig över bröstet för att den inte har någonting som tar emot (om ni förstår vad jag menar?) så att jag får stå och dra ner BHn heela tiden! Men jag tänker heller inte sitta och hitta på värsta förklaringarna till varför jag vill göra det, för att det ska se bättre ut för er som läser (folk har sånna fördomar så det inte klokt!) Men jag kör lätt på Malou-stellas (från ungamödrar) teori om detta! Men nu ska jag sätta igång med kategorin Puss på er! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0