Korthårig!

Nu har jag kört lite hemmabeautysalon då jag hade lite tråkigt och satt och stirrade på mina slitna toppar! Mitt hår har ju stannat i växten pågrund av att topparna ramlar av hela tiden :S så nu när jag hade lite strötid så fixade jag till topparna och klippte av 3-4cm och noppade brynen! Håret blev kortare vilket resulterar i en liten ångestkänsla jag som sparar :( men gud vilken freshnes känsla det är att dra igenom håret nu! Det här behövdes verkligen!
Mitt "nya" fräsha hår! extremt dålig bild jag veet! men stå ut om en vecka har jag min nya dator!

Kommentarer
Postat av: Diana J

Bloggen är igång igen! Bara jag ( Diana ) som dragit igång den försöker få gabbi att börja blogga igen också. Men det tar tid! kom in lämna en kommentar. Och be att gabbi börjar blogga så kanske hon också börjar skriva! <3

2012-04-13 @ 17:32:22
URL: http://diddiogabbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0