Mobilizera ta er någonstans!

För ca tre veckor sedan (27mars) var jag ute för att teckna abonnemanget Tele2 maxi unlimited. Jag valde då (oturligt nog) att teckna det hos er i skärholmen. Mobilen fanns dock inte inne utan den skulle komma om ca en vecka. Först så gick allt som det skulle men  tio minuter efter att jag gått därifrån så ringer ena försäljaren upp mig och ber mig återkomma med mitt lägenhetsnummer. Jag som inte hunnit gå hem än går då tillbaka och ger honom det utan problem. Då upplever jag att alla 5 försäljare står och stirrar mig rakt upp i ansiktet och ber om mitt legitimation igen! När jag ger ena killen det så anser han inte att det är jag på mitt legg? Alla fem kollar på mig som om jag vore en bedragare och säger även att ena säljaren arbetar som polis? (so what tänker jag, jag är här för att teckna abonnemang inte för att prata med någon polis) Dem ville se mitt CSN kort för att se att det verkligen är jag? men ett legg ska ju räcka det är ju för fan ett fotografi på det? men nej tydligen skulle jag komma tillbaka med fler kort som BEVISAR att det är jag??? Jag fick en otroligt otrevlig känsla av att stå där med fem säljare som tittar på mig som om jag försökte teckna abonnemang på någon annans namn eller något. (har ALDRIG) varit med om detta förut och aldrig haft problem med legget. Tillslut går dem mycket motvilligt med på att göra upp en beställning på en Iphone och ber mig skriva på papprena. Idag har det gått tre veckor sedan och inte fan har jag hört ett skit från dem? jag gick dit idag och pratade  med samma flummiga kille som när jag tecknade avtalet och tydligen ska dem ha skickat ut ett sms till alla kunder om att dem inte får in fler iphone? jag har då inte fått något sms!!! -oj det var illa var hans kommentar men vi kan tyvärr inte göra något du kan riva ditt avtal det gäller inte längre. Jag går då till Tele2 butiken och berättar vad som hänt, och får då reda på att maxi unlimited inte går att teckna längre! Nu måste jag alltså teckna ett dyrare abonnemang tack vare att era skit försäljare inte hörde av sig till mig?? Fick bemötandet att -jahapp det var synd för dig då. När tele2killen även ringde ett samtal för att se om någonting var signat på mitt namn så var det ingenting? har dem gett mig en kopia på "ingenting"? Nej fyfan jag har hört så mycket dåligt om er och dum som jag var gick jag emot strömmen. Antar att jag bara har mig själv att skylla. Otrevlig personal, extremt oproffesionella och jag sätter aldrig min fot hos er igen! Skulle jag aldrig gått dit idag så hade jag förmodligen aldrig hört någonting mer om mobilen....visste inte ens att sånt här KUNDE hända, trodde att säljare hade som mål att sälja abonnemangen och inte tvärt om som dem i skärholmen.
Mail till mobilizera.
Helvete va upprörd jag är! Som tur är så hittade jag lite mecanat studentrabatter på mecanat.se så det blir nog ett hyffsat abonnemang iallfall (om det blir något verkar ju inte vara ment to be) Tro mig det var svårt att hålla hyffsad attityd och jag fick verkligen anstränga mig för att inte flippa ur totalt. som tur är så åkte jag inte på ett svindyrt abonnemang tecknat på 24 månader som jag läst att MÅNGA råkat ut för på moblizera. Dock förlorade jag ju maxi unlimitid dealen tack vare dessa skitförsäljare! Hoppas skiten går i konkurs!
Sodans kommentar när han hörde att jag tecknat där var - vänta bara Carro kommer bli blåst på ett eller annat sätt! Hon kommer inte få det som hon bad om.
Men jag hade tur som sagt att inte åka på någon jätteräkning utan att det "bara" var det här.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Terese- 19år och ensamstående mamma

Hej, jag tänkte kolla om du gör naglar fortfarande ?

För jag och min kompis skulle vilja ha det innan den 26de denna måndag!Så tänkte om du fortfarande gör om du ville göra på oss och självklart får du någonting för det :)

2012-04-18 @ 13:51:58
URL: http://mortillella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0