Ny dag nya tag!

Igår vart det en låång kväll! Blev bara Raffe, jag och Fredrik som drog ut tillslut. Det var väll helt okej på stället men vid tolv tiden så drog vi vidare. Mötte upp Malin & Nadya, ut och sprang i snön, hem till fredde, hämta kläder, ut igen, in, chilla sönder och tillslut hem i snökaoset vid 4.30 tiden! Har en förbannat grov huvudverk idag! och ångesten hänge väll med antar jag! Nu ska jag strax hem till mig, laga mat, duscha och handla lite. Vid 21.00 drar vi igång igen! Men måste vara pigg till imorgon (hur det nu ska gå till) då vi ska på familjefest hos pappa och fira in den grekiska påsken, snacka om att man kommer komma dit heelt förstörd! Men Go påsklov, fan va kul det har varit! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0