Nytatuerad!

Kom hem för en liten stund sedan! Blev riktig stress ner mot ANT idag då tåget bara stannade mitt i en tunnel och stod stilla! Nåja en minut i halv var jag och Sofia på plats! Skrev "kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken" på ryggen i typsnitt english. Jag kan helt ärligt säga att helvetes fitta va ont det gjorde! En timme tog det ungefär och jag fick den 500kr billigare hihi det var as sjysst! :) Men just när han skrev vid ryggradskotan och runt om! fyfan! kände mig som värsta pussyn.
Men jag är grymt nöjd med resultatet! Blev verkligen som jag hade tänkt!
Nu ska jag laga mat! och efter det ska jag nog ut och sjunga lite med gamlingarna! Mår mycket bättre nu till kvällen än när jag vaknade imorse! huvudvärken har nästan helt avtagit så imorgon bär det av för en kördag i skolan...
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skiiiiit snyggt !!! <3

2012-04-27 @ 21:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0