Snökaos?

Stackars Elgeryd som ville ut och spela basket idag! well I told ya ;) Men sommaren kommer väll någon gång ändå får man hoppas!
Igår vart det en asnice kväll fasten ingenting var planerat. Först så satt jag, Elgeryd och 4 till hos mig och drack vin, lyssnade på musik och bara chillade. Vid halv tolv så drog vi ner till en kompis som hade chillkrök. Där mötte vi på Raffe, Malin och Nadya som hängde med på "efterkrök" hos mig vid halv ett. Blev lite the stuff som aldrig vart av i Lördags. Men det var verkligen hur chill som helst och vi drack lite till (alldeles för mycket) pratade, och bara chillade (kommer faktiskt inte ihåg så mycket mer) vid 3.00 tiden så skulle jag bara gå vila lite och höll ett fast grepp om min lur för att kolla tiden. Tror ni inte klockan är 7.00 helt plötsligt från ingenstans?
Idag är jag baaaakiiiiiiis och halvdöd! Blir inte gladare av att kolla ut genom fönstret heller -.-
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0