Uppföljning

Ska strax iväg på en pianolektion så är lite småstressad!
Idag händer det ganska mycket nytt! jag har bestämt mig för att börja gymma igen (fasten jag sa att jag aldrig skulle sätta min fot på gymmet igen) Men den här gången så blir det på 24/7 där jag som student betalar 169kr/mån UTAN bindningstid! till skillnad från sats där det var mer än dubbelt så dyrt MED bindningstid!  så nu tänkte jag köra fem dagar i veckan nu fram tills operationen, känner mig ganska stressad med tanke på att det redan är apri! Nå efter pianolektionen ska jag iväg till ANT och boka min tatuering! och ikväll ska jag ringa både strandkliniken och proforma för att boka konsultation! Så nu händer det grejer verkligen! Tror att gymmet kan vara väldigt bra för mig just nu också då det blir ett sett att verkligen rensa tankarna! Så nu jävlar new Carro på ingång :)
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

bilder från feeeesten väntar vi påå juu :DD <3

2012-04-04 @ 16:53:31
URL: http://faakebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0