Weekend

I fredags så blev det ViperRoom med några kompisar! Min första utgång och det var grymt! Mötte upp Fredde efteråt och däckade direkt! I lördags var det då dags för min sweet18 och jag var så otaggad och bakis man bara kunde bli! Tre timmar innan festen gick min lur i högvarv, folk bjöd in sig skulle ta med kompisar osv mitt humör låg på botten folk som inte pratat med mig på ett två år skulle helt plöstligt komma??  och jag var såå nära på ställa in hela jävla festen!! Men när vi väl var igång så gick det vägen! det var grymt kul, bra människor och fett med fest! Vid 2.00 dock så förstörde min granne allting och till min besvikelse så hade hon inte dött än? (hon har inte förstört på över ett år nu??) man fyller bara 18 en gång i fucking livet? och inte ens då kan jag få ha fest i fred? go and die bitch and you make my fucking day! please? Nej men seriöst? sen så flippade jag kanske lite väl mycket men när man fått hem två varningsbrev när man suttigt och kollat film så är det fan inte kul längre! Men sammanfattat så var festen jätte lyckad trots att min granne förstörde den, 10pers oinbjudna gäster plingade på??? och två saker blev baxade så blev det roligare än vad jag trodde! Men det var även den jobbigaste festen att planera ever! Och nu blir det inga mer fester hemma hos mig, får helt enkelt nöja mig med chillkrök och utgångar! Så mycket lättare!! nästa gång at my place = nyår 12-13! :) Tack för att ni kom alla som gjorde festen i Lördags! Som sagt det var kul sålänge det varade! (bilder kommer) Puss o kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0