Chill next weekend!

Pratade lite med Elgeryd när jag satt på tuben påväg hem från skolan. Nu drar vi igång det efterlängtade sportloovet! på fredag det vill säga om en vecka tänkte vi köra chill/minifekke hos moi just so you know! Har messat runt bland lite folk men jag tänkte säga emot mig själv lite och köra en "nyår" det vill säga - vill du/ni hänka på så hör av er till mig. Meningen är inte att vi ska köra dunderfest utan mer chill/mini som jag så fint kallar det ;), vi får max vara runt 10-15 pers, alla fixar egen dricka, och så gör vi lovets "sista" helg till den bästa helt enkelt!

psst försök messa mig så fort som möjligt så att jag vet på ett ungefär vilka som kommer, blir asjobbigt ifall alla messar på Torsdag eller Fredag morgon liksom! annars kanske man råkar få ett sånt här sms xP
Nej då men det blir säkert jätte kul får jag hoppas :D
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0