Ett brev for moi...

Såg bara mitt namn där i hörnet men kände igen skrivstilen direkt! Ååhh vad glad jag blev när jag såg att jag fått ett brev från dig. Nu har vi inte sätts på hela sex månader! Och så dimpar det här brevet ned i brevlådan! (knasar mobilen, elen eller nätet kan man ju alltid köra på det gammeldagsa sättet hihi) Tyvärr kommer jag inte kunna svara på brevet förens i April när jag kan lämna över det till din mamma, har ju ingen adress att gå efter så det blir lite svårt.
menmen Snart är det sommar igen tiden går sjukt fort! hihi (när du var 18 var du gullig som ett lam) hahaha en mening jag kommer minnas från sommaren 2011 en låång tid. Men dem ända som vet vad som menas är ju vi två :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0